Del denne saken

Brita Bjørnbakk

0

#Smartpånett: Hvordan ivareta merkevaren når alt blir fragmentert og digitalt?

– 12. oktober klokken 08:30 til 10:00
– Frokost fra kl 08.00
– Sted: 3.etasje, Energihuset, Rønvikleria

 

Brita er nummer seks av syv i kursrekka, hun er grunder og daglig leder i design og kommunikasjonsbyrået Riktig Spor. Brita er en sterk merkevarebygger med lang erfaring i utvikling av konsepter og gode merkevarer. Hun er opptatt av at kundene stadig må utvikle seg i takt med markedet, og at de må være tydelig i sin kommunikasjon for å ta den posisjonen de ønsker.

I dagens digitale samfunn er det lett å grave seg for langt ned i detaljene, og glemme det store bildet. Hva skjer med merkevaren din når alt blir fragmentert og digitalisert? Klarer vi å holde det overordnede fokuset, eller forsvinner det i pixler, konverteringer, tags og lasermarkedsføring? Av og til må vi løfte blikket opp fra verktøykassa, kanalene og målgruppene og se på hvordan vi bygger hele merkevaren. Dette får du vite mer om i Britas foredrag.


Påmelding
TRYKK HER
Facebook arrangement
Del denne saken